onsdag 1. august 2012

Utfordring # 6

Hei alle  Papirpikevenner:)
Da er vi allerede kommet til august, og mange har sikkert hatt en fin ferie med masse nye inntrykk og mange fine opplevelser som en kan tenke tilbake på! Det er sikkert masse ferie bilder som bare venter på å scrappes:)

Over til utfordringen denne gangen som er : 
MONOKROMATISK

Vi vil se Kort/LO med papir og pynt i nyanser av samme farge, det vil si kun én farge!
Minner om reglene våre, og husk at du kun kan delta på en utfording i tillegg til denne. Reglene våre finner du her


Premien denne gangen er fire pakker med
forskjellig bånd og en liten pose med forskjelling "stæsj"


Her kommer inspirasjon fra designteamet:


Hege
Produktliste og flere bilder finner du HER.

Synnøve B
Ønsker du å se flere bilder og se produktliste, kan du kikke innom HER

Berit 
Produktliste og flere bilder finner du på bloggen min


Hanne
Du finner flere bilder og produktbeskrivelse i bloggen min.

Synnøve V
Flere bilder og produktliste finer du i bloggen min:)

Mona
Flere bilder og produktliste finner du i bloggen min:)


Mette
Flere bilder og produktliste finner du her i bloggen min:)

Vi håper dette ga deg inspirasjon og vi gleder oss til å se bidraget ditt.
Legg bidraget ditt inn via Mr Linky
Husk at det skal være direkte link til det innlegget hvor bidraget ditt er.

Innleveringsfrist er 25  august
 Vi ønsker dere en fortsatt fin sommer:)

Klem fra alle pikene i Papirpikenesverden

9 kommentarer:

Edilza Teixeira Scrap e Artes sa...

Oi Meninas!!!

Sei que ser a primeira é muito difícil ser a ganhadora, mas fiz e queria logo participar. Pois amei conhecer o blog de vocês !!!

Beijos do Brasil

Anne-Eddie sa...

Takk for en flott utfordring! Det er dere som driver meg videre, utfordringsbloggene!! Ellers har dere mange fine tips å komme med! Klem fra Anne-Eddie ;D

Wenche sa...

Flott utfordring. deltok i går, men hadde visst glemt av å sette inn linken tilbake til dere... *flaut*, men nå er den på plass :-)

Junhild sa...

Hei!

For en gøy oppgave, og tusen takk for en flott utfordringsblogg, prøver å være med på så mange utfordringer jeg kan :)

Ha en fin uke videre!

Klem Junhild

Karina Bunkenborg sa...

Flotte ting designteamet har lavet!

Tone K. sa...

Flott utfordring !! :)
Og jeg klarte å få til et bidrag :)

Elizabeth sa...

Nydelig kreasjoner fra DT! Her er det mye inspirasjon å hente! Klem, Elizabeth

Heidi sa...

Flott utfordring! Og mange herlig inspirasjonsbidrag dere har kommet med! :-)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

Så fine ting dere i DT har laget.
Likte denne utfordringen veldig godt.
klem Janniche